Curățare Admisie

Masinile  fac depuneri de carbon in interiorul admisiei , in special cand se conduce pe distante scurte sau subturat, sau cand se merge in oras. Cand motorul este in ralanti sau sarcina medie EGR-ul recircula gazele de esapament , facand depuneri in admisie , obturand caile de acces ale aerului , uneori ducand la blocajul  partilor in miscare din interiorul admisiei (ax , clapete , motoras etc)

De ce sa cureti galeria admisie ?

  • Depozitele de carbon din interiorul galeriei de admisiei obtureaza admisia de aer ingreunand intrarea in cilindrii 
  • Obturarea galeriei de admisie duce la ineficienta amestecului aer/combustibil de asemenea se ajunge si la cresterea consumului de carburant.
  • Obturarea EGR-ului cu calamina, inseamna amestec gresit , fum , coduri de eroare , check engine aprins si asa mai departe .
  • Dieselurile de generatie mai noua sunt dotate cu clapete in interior , care se blocheaza , pe inchis sau pe deschis
  • Aerul cand circula pe suprafete lucioase , circula cu viteza mai mare. Este valabil si pentru galerie admisie si pentru galerie evaacuare, de aceea evacuarile de inalta performanta sunt polisate pentru ca gazele sa se evacuze cat mai repede. Cand circula pe suprafete cu rugozitate mare , aerul circula mai greu.
Odata cu scaderea emisiillor dieselurile de generatie mai noua sunt si mai problematice , EGR-ul recircula o cantitate mai mare decat dieselurile vechi , facand depunri mult mai abudente .